Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; JCommentsACL has a deprecated constructor in /chroot/home/dentalon/dentalapro.hu/html/components/com_jcomments/classes/acl.php on line 17

Tudtad, hogy Magyarországon a népesség 15%-a mondja magáról azt, hogy mindennapi életében egészségi állapota miatt korlátozva érzi magát? Ezt a hozzávetőlegesen másfél millió főt nevezzük speciális igényű embereknek, akik számára az akadálymentes környezet és az erről szóló megbízható információ biztosítása teszi lehetővé azt, hogy eljussanak valahova és igénybe vehessenek mindennapi, vagy nem mindennapi szolgáltatásokat.

Ilyen a fogászati szolgáltatás is, ami valljuk be, mindenkinek elérhető kell, hogy legyen. Pedig, ha a rendelők akadálymentességéről nincs megbízható információ, az két dologhoz vezet: vagy nem keresik fel a rendelőt a speciális igényű emberek, vagy nem tudnak bejutni oda, esetleg csak kellemetlenségek és rossz érzések árán mindkét fél kárára. A fogászat egyébként sem a kedvenc helyünk, egy ilyen incidens után pláne nem szívesen térünk vissza.

 

Kinek fontos az akadálymentesség és az erről szóló információ?

Tévhit, hogy az akadálymentesség csak a fogyatékossággal élők, mozgáskorlátozottak, látás- és/vagy hallássérültek, kognitív zavarral élők számára fontos: minden olyan ember érintetté válhat, aki átmenetileg vagy tartósan valamely képességében akadályozva van. Lehet szó baleset okozta átmeneti mozgásképesség változásról, vagy babakocsival való közlekedésről, de akár időskori mozgás, hallás és látás nehézségeiről is. Magyarországon és Európában egyaránt a szenior korosztály arányának növekedése miatt ez utóbbi kiemelten lényeges szempont a fogászati kezelések tekintetében is. 

 

Miért éri meg az akadálymentesség kommunikációja?

A speciális igényű emberek életében az akadálymentes épületek és szolgáltatások hiánya mellett a legnagyobb problémát az erről szóló megbízható információ hiánya jelenti. Számos tévhitet hallhatunk az akadálymentesség körül, és rengeteg alkalommal láthatunk akadálymentes mosdót egy lépcsősor alján. Azonban, ha egy érintett páciens előre tud tájékozódni arról, hogy hol talál valóban akadálymentes fogászati rendelőt, és fel tud készülni arra, ami ott fogadja, képeket lát róla, az nagymértékben hozzájárul egy rendelő versenyképességéhez. Arról nem is beszélve, hogy egy fogászati centrum marketing eszköztárában az akadálymentesség a fogászat megítéléséhez pozitívan járul hozzá, hiszen ezzel a szervezet az esélyegyenlőség és emberközpontúság elvei mellett áll ki.

 

Hogyan lehet a fogászati rendelőm tanúsított akadálymentes helyszín, és hol jelenik ez meg?

Létezik egy egyedülálló hazai vállalkozás, az Access4you, amely képes egy platformra irányítani a speciális igényű embereket és azokat a helyszíneket, akik akadálymentesek. Az Access4you weboldal és applikációba kizárólag azok a szolgáltatók (üzletek, vendéglátók, ügyfélszolgálatok, bankfiókok, szálláshelyek...stb.) és helyszínek kerülnek, akik az Access4you részletes szempontrendszere szerint megfelelnek az akadálymentesség feltételeinek. 

A fogászati rendelőd a felmérés és minősítés után bekerül az akadálymentes helyszínek adatbázisába, használhatod az Access4you európai tanúsító védjegyet, saját rendelő profilod lesz, amelyet mind a www.access4you.io oldalon, mint az Access4you applikációban elérnek az érintettek.

 

Hol tudok jelentkezni?

A felmérésre jelentkezni néhány adat megadásával az alábbi oldalon tudsz: https://access4you.io/audit-request

Most a DentalApróval való együttműködésünk keretében 30%-os kedvezményt biztosítunk a felmérés árából!

 

 

 

A Dentalapro csapata ezúttal a fogbeültetéssel foglalkozó fogorvosok munkáját és pácienseik gyógyulását, megelégedettségét elősegítő eszközről a stabilitásmérőről kérdezte dr. Tamás Hilda implantálásban jártas fogszakorvost.

 

A Denti® Implantációs Rendszerek történetében a megújulás, a folyamatos kutatás és fejlesztés a legfontosabb tényező. Az utóbbi időben egyre hangsúlyosabban merült fel egy, az implantációs rendszergazda és orvosaink sokéves tapasztalatára támaszkodó központi gyakorlati oktató központ létrehozása. Örömmel tájékoztatom a tisztelt kollégákat a budapesti Denti Implant Center gyakorlati oktató központunk megnyitásáról.

 

Új korszak kezdődik a lézerfogászatban, de csak annak aki:

  • az elsők között szeret lenni
  • az élvonalban szeret lenni
  • kényelmesebb beavatkozást szeretne pácienseinek nyújtani
  • gyorsabban szeretne kezelni
  • nem szívesen küldi el páciensét máshoz lézeres kezelésre
  • ki szeret tűnni a kollégái közül

Annak, aki magyarként először látogat ki az IDS-re, sokkolóan hathat a több százezer látogató, a nagyobb bevásárlóközpont méretű helyszín és a milliónyi termék, amelyet a világ minden tájáról érkező kiállítók kínálnak. Ami a korábbi évekhez képest a legnagyobb változás, az az értékesítés teljes hiánya. A nagyobb és a kisebb márkák is csak bemutatni szerették volna a legújabb termékeiket, fejlesztéseiket. Volt olyan kiállító, aki a szabadalmát szerette volna eladni úgy, hogy terméket nem is gyártott hozzá!

 

1. oldal / 2