Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; JCommentsACL has a deprecated constructor in /chroot/home/dentalon/dentalapro.hu/html/components/com_jcomments/classes/acl.php on line 17
Összegyűjtöttünk 5 tuti tippet, amivel Ön is sikeres lehet.

Miért sikeresebb ugyanabban a kategóriában az egyik hirdetés, mint a másik? Hogyan tudja elérni, hogy a lehető legtöbben kattintsanak a hirdetésére? Miért kerül néhány hirdetés HOT kategóriába néhány órával a kikerülése után? Összegyűjtöttünk 5 tuti tippet, amivel Ön is sikeres lehet.

 1.    Legyen lényre törő a címben!

Eladó fogászati gépet árul? Szeretné kiadni a rendelőjét? Részmunkaidős kollégát keres? Írja bele a címbe a legfontosabb adatokat, hogy az érdeklődők azonnal megtalálják az Ön hirdetését. Álláshirdetéseknél fontos a munka típusa (állandó vagy részmunkaidő), a helyszín, illetve a szakmai végzettség.

Ha implantáláshoz keres kollégát, ne fogorvos címmel adjon fel hirdetést, hiszen így az implantáló fogorvosok nem biztos, hogy rákattintanak. Amennyiben vidéki kisvárosban van a laborja, jelezze már a címben, hogy budapestiek ne jelentkezzenek. Hirdetés feladás előtt ellenőrizze, hogy beleírta-e a 3 legfontosabb kulcsszót a hirdetésébe!

2.    Adjon meg minél több adatot!

Sok hirdető elköveti azt a hibát, hogy a hirdetés leírásában megismétli a címsorban leírt információkat. Ön ne tegye! Aki rákattint a hirdetésére, szeretne minél több információt megtudni az adott hirdetéssel kapcsolatban.

Kiadó a rendelője? Írja le, hol van, hány székes, mennyire bejáratott, járnak-e hozzá eszközök, van-e aktuális engedélye! Eladó fogászati gépet kínál? Ne felejtse leírni a technikai adatait, illetve azt, hogy milyen állapotban van vagy mikor volt szervízelve, esetleg van-e valamilyen problémája. Minél több információt megoszt az adott hirdetéssel kapcsolatban, annál többen fognak jelentkezni rá!

3.    Töltsön fel képeket a hirdetéshez!

A képpel rendelkező hirdetések kétszer több kattintást érnek el, mint a kép nélküliek. Nem csak a használt gépek vagy eszközök esetén érdemes fotót feltöltenie, hanem álláshirdetés vagy kiadó rendelő esetén is. 

Fogászati vagy fogtechnikai álláshirdetések esetében javasoljuk, hogy töltse fel a logóját a hirdetéshez, hogy könnyebben beazonosíthatóvá váljon a felhasználók között. Többen reagálnak egy hirdetésre, ha látják a konkrét helyszínt, ahol dolgoznak majd, vagy tudják, ki ott a vezető, milyen alapvető elvekben hisznek.

4.    Használjon valódi felhasználónevet!

Ön szívesen felhívna valakit, aki még a nevét sem vállalja fel egy álláshirdetésnél vagy egy több százezres gép eladásakor? Nyilván kevesebb bizalma van egy ilyen illetőben, mint azoknál a hirdetőknél, akik névvel, telefonszámmal és/vagy emailes elérhetőséggel adnak fel hirdetést.

Amennyiben elvárja, hogy a jelentkező/érdeklődő fényképes önéletrajzot adjon be és bemutatkozzon a telefonban, amikor felhívja, Ön is tisztelje meg ezzel. Amennyiben szakmai okokból nem szeretné, hogy megjelenjen a neve az oldalon, úgy használja pl. a cégnevét!

 

Szóljon hozzá!


Biztonsági kód
Frissítés